Pages

Wednesday, September 1, 2010

Balik Kampung!!!!!

Salam merdeka..walaupun dah terlewat mengucapkannya..tetapi aku harap tak terlalu lewat..merdeka dalam erti kata sebenar aku lah, tidak terpengaruh dengan pengaruh luar yg boleh merosakkan iman, minda dan bangsa kita..merdeka juga boleh diertikan dengan membuka minda dengan perkara2 baru yang boleh menambah ilmu, memberi pengalaman baru serta melonjakkan paradigma dalam diri..
poyoss!!!!!udah2 la tu..ayat skema sgt..hahahh

Setakat itu ucapan dari guru cemerlang..hahahah...aku dah tak sabor nk blk kg sebenarnya..mlm ini merupakan malam kedua terakhir aku tido kat banting..jumaat ni dh gerak ke putrajaya..sabtu pas sahur(sahur ke??..hahah)...baru gerak ke Jerantut, kampung halamanku..

Alhamdulillah..semua barang2 permintaan dari ibu tercinta serta adik2 aku yg sgt suka mengepau ni dah siap disediakan..mak nk tudung kosong kaler hijau n hitam..siap ade manik lagi..adik lelaki aku plak nak kerepek ubi BBQ..nasib ar dpt jumpa..best plak tu...lg 1, mak nk lampu kelip2 bentuk ketupat..nsb ar ader jumpa..tak kisah la mahal mane pun..yg penting, permintaan mereka dapat ditunaikan..yg peliknya..adik pompuan ni..takde gaye nk mintak ape2 ke..hem..blk kg nnt..abis la aku..huhuhu..
anyway..doakan aku selamat sampai dan kembali semula...huhuhu...SELAMAT HARI RAYA!!!MAAF ZAHIR DAN BATIN...

No comments: