Pages

Tuesday, July 6, 2010

Bulan Rejab Kembali..

heheh..entry kali ni islamik sket..(kununyer la)..
bulan rejab kembali..tapi dah dekat nk hujung2 bulan dh ni..aku lak sempat posa 3 hari je bulan ni..harap2 mgg depan aku berdaya nk posa..lambat benor mengganti posa tahun ni..mungkin kepenatan..yer ler..sejak2 bergelar cikgu ni, penatnye macam tak penah hilang..mcm bertambah2..lagi la aku dh bertambah satu kelas english kali ni..year 1 plak tu..hampeh..mcm la aku terer sgt mengajor..namun begitu, diharapkan amalan aku semakin bertambah seiring dengan cabaran sbg guru baru yg bertimpa2 ni..huhuh..doakan aku ek...

2 comments:

cIk iNa said...

hehe..bgus..dh mula nk menulis skang eh..welcome2..
mana gaye nk posa nye, tiap2 ari asik potluick je..haha

Masriani Shamsudin said...

ehehehe..nk wat camne..dugaan semakin besar kat skolah tu..tiap2 jumaat ade mkn2..tak tahan godaan..huhuu